AFAS Service management

Je zet AFAS in voor essentiële bedrijfsprocessen. Daarom ben je constant op zoek
naar optimalisaties om slimmer, sneller en beter te werken. Dat is precies wat je met AFAS ServiceManagementvan iTypical krijgt. Wij beheren en optimaliseren je AFAS-omgeving voor een vast maandelijks bedrag, waardoor je
verzekerd bent van het maximale rendement uit AFAS.

 

itypical_werken_bij

Waarom AFAS service management?

AFAS consultancy

Je loopt vast
Loop je tegen technische uitdagingen aan of vind je het lastig om AFAS optimaal te benutten binnen jouw organisatie? Ons AFAS Service Management is de oplossing voor iedereen die op zoek is naar deskundige ondersteuning bij het navigeren door
complexe vraagstukken. Of het nu gaat om configuratie problemen, het automatiseren van processen of het integreren van nieuwe modules, wij bieden de expertise om elk obstakel te overwinnen. Laat ons je helpen de weg vrij te maken voor soepele bedrijfsvoering.

je wil sparren

Zoek je een klankbord voor je ideeën of heb je behoefte aan professioneel advies over hoe je AFAS effectiever kunt inzetten? AFAS Service Management is ideaal voor wie op zoek is naar strategische inzichten en best practices. Samen met jou verkennen we nieuwe mogelijkheden, denken we na over verbeteringen en delen we onze kennis om je AFAS-gebruik naar een hoger niveau te tillen. Of je nu je processen wilt stroomlijnen of nieuwe functionaliteiten wil implementeren, ons team staat klaar om met je te sparren en samen vooruitgang te boeken.

 

AFAS consultancy
AFAS consultancy

Je wil ontzorgd worden

Heb je het te druk met de dagelijkse bedrijfsvoering en wil je je geen zorgen maken over het beheervan je AFAS-omgeving? Ons AFAS Service Management is de perfecte oplossing voor wie volledig ontzorgd wil worden.
Wij nemen het volledige beheer van je AFAS-software uit handen, van onderhoud en upates tot aanpassingen en support. Met een vast maandelijks bedrag zorgen weer voor dat je AFAS-omgeving altijd optimaal presteert.

Wat kan je van iTypical verwachten?

Wanneer je met ons samenwerkt, werk je met een team van expertsdat klaarstaat om jouw AFAS-omgeving op de juiste manier te beheren. Jouw AFAS-omgeving wordt optimaal ingericht waardoor jij het maximale uit AFAS kunt halen. Via onze iTypical servicedesk kun jij al jouw vragen, problemen en wensen insturen

➢ Jouw AFAS-omgeving wordt op de juiste manier beheerd


➢ Onze ervarenconsultants beantwoorden al jouw vragen


➢ Een optimale inrichting, waarbij jij het maximaleuit AFAS haalt


➢ We groeiensamen naar een mooiere toekomst


➢ Gegarandeerd een goedonderhoudssysteemdoor support, applicatiebeheer en optimalisatie samen te brengen

 

 

NBBU

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

NBBU

De `NBBU werkt al een aantal jaar samen met iTypical. Zij denken mee over de efficiëntie van onze organisatieprocessen en de implementantie hiervan en zorgen dat alles ook werkt zoals afgesproken in profit en insite. Daarnaast hebben zij altijd wel even tijd om snel een klusje tussendoor te doen. Die we eigenlijk liever zelf wilden oppakken maar waar we dan toch geen tijd voor hebben of die voor ons ingewikkelder is als gedacht . Ook kunnen zij duidelijke uitleg geven over diverse onderdelen binnen profit en insite zodat we die de volgende keer zelf kunnen oppakken. Voor een organisatie zoals de NBBU zonder eigen systeembeheerder is Itypical precies de juiste aanvulling.

Veelgestelde vragen 

Waarom heb ik AFAS servicemanagement nodig?
Een systeem waar alle processen samenkomen heeft goed onderhoud nodig.Door support, applicatiebeheer en optimalisatie onder een noemer te brengen is een goed onderhoudssysteem gegarandeerd.


Wat houdt service management precies in?
Bij service management staan onze support medewerkers dagelijks klaar om jouw vragen te beantwoorden. Binnen applicatiebeheer scannen wij periodiek jouwomgeving op fouten. Daarnaast optimaliseren wij jouw omgeving op basis van jouw wensen en nieuwe functionaliteiten van AFAS.


Voor wie is AFAS service management?
Service management is voor de klant die een servicecontract heeft afgesloten bij ons. Dit betekent dat je voor een bepaald aantal uren per week of maand onze service krijgt. Dit houdt in dat we jouw AFAS-omgeving monitoren en nieuwe inrichtingen uitvoeren gebaseerd op jouw wensen

Meer weten over AFAS Service management?

Bij iTypical begrijpen we hoe belangrijk een goed werkend AFAS-systeem is voor het
succes van jouw bedrijf. Daarom bieden we jou de kans om een gratis AFAS
consultatie te boeken. Ontdek hoe onze expertise en oplossingen jou kunnen helpen.