Service management

Wil jij het maximale uit AFAS halen? Daar helpen wij je graag mee. Wij beheren jouw AFAS omgeving en zorgen ervoor dat alles naar wens verloopt. Heb jij een nieuw idee of zijn jouw wensen veranderd? Dan kijken we graag met je mee naar de mogelijkheden om met jou aan de slag te gaan, zodat we samen kunnen groeien.

Voor wie is service management?

Service management is voor de klant die een service contract heeft afgesloten bij ons. Dit betekent dat je voor een bepaald aantal uren per week of maand onze service krijgt. Dit betekent dat we jouw AFAS-omgeving monitoren en nieuwe inrichtingen uitvoeren gebaseerd op jouw wensen.

Wat houdt service management precies in?

Bij service management staan onze support medewerkers dagelijks klaar om jouw vragen te beantwoorden. Binnen applicatie beheer scannen wij periodiek jouw omgeving op fouten. Daarnaast optimaliseren wij jouw omgeving op basis van jouw wensen en nieuwe functionaliteiten van AFAS.

Waarom heb jij service management nodig?

Een systeem waar alle processen samen komen heeft goed onderhoud nodig. Door support, applicatie beheer en optimalisatie onder een noemer te brengen is een goed onderhoud systeem gegarandeerd.

Wat kun jij verwachten?

Wanneer je met ons samenwerkt, werk je met een team van experts dat klaarstaat om jouw AFAS-omgeving op de juiste manier te beheren. Jouw AFAS-omgeving wordt optimaal ingericht waardoor jij het maximale uit AFAS kunt halen. Via onze iTypical servicedesk kun jij al jouw vragen, problemen en wensen insturen.

itypical_anne_support

Wat houdt service management precies in?

Bij service management staan onze support medewerkers dagelijks klaar om jouw vragen te beantwoorden. Binnen applicatie beheer scannen wij periodiek jouw omgeving op fouten. Daarnaast optimaliseren wij jouw omgeving op basis van jouw wensen en nieuwe functionaliteiten van AFAS.

Waarom heb jij service management nodig?

Een systeem waar alle processen samen komen heeft goed onderhoud nodig. Door support, applicatie beheer en optimalisatie onder een noemer te brengen is een goed onderhoud systeem gegarandeerd.

Wat kun jij verwachten?

Wanneer je met ons samenwerkt, werk je met een team van experts dat klaarstaat om jouw AFAS-omgeving op de juiste manier te beheren. Jouw AFAS-omgeving wordt optimaal ingericht waardoor jij het maximale uit AFAS kunt halen. Via onze iTypical servicedesk kun jij al jouw vragen, problemen en wensen insturen.

itypical_anne_support

Wat mag je van iTypical verwachten?

N
Jouw AFAS-omgeving wordt op de juiste manier beheerd
N
Onze ervaren consultants beantwoorden al jouw vragen
N
Een optimale inrichting, waarbij jij het maximale uit AFAS haalt
N
We groeien samen naar een mooiere toekomst
N
Gegarandeerd een goed onderhoud systeem door support, applicatiebeheer en optimalisatie samen te brengen

Uiteraard zijn er meerdere mogelijkheden. Staat jouw vraag of optie er niet tussen? Neem even contact op voor de mogelijkheden

De NBBU werkt al een aantal jaar samen met iTypical, voorheen Rob de Jong. Zij denken mee over de efficiëntie van onze organisatieprocessen en de implementatie hiervan en zorgen dat alles vervolgens ook werkt zoals afgesproken in Profit en Insite. Daarnaast hebben zij altijd wel even tijd om snel een klusje tussendoor te doen, die we eigenlijk zelf wilden oppakken maar waar we dan toch geen tijd voor hebben of die voor ons ingewikkelder is dan gedacht. Ook kunnen zij duidelijke uitleg geven over de diverse onderdelen binnen Profit en Insite zodat we die een volgende keer zelf kunnen oppakken. Voor een organisatie zoals de NBBU zonder eigen systeembeheerder is iTypical precies de juiste aanvulling.

NBBU

Wil je weten wat we voor jou kunnen betekenen?

We gaan graag met jou in gesprek over wat we voor jou kunnen betekenen. Dit kan op verschillende manieren. Zo brengen we jouw organisatie verder.

Actueel

Actueel